Idag är jag på glatt humör

Vaknade först halv 7 pga att Dennis kliver upp då - men jag tänkte ''ähhh, jag kan sova till halv 8 - 8 iallafall''.. men det gick segare & segare men jag kom upp iallafall. Ut med Hugo på en morgon pink m.m. drack mitt kaffe & var tok nervös inför samtalet, men det går bra som alltid - så varför ska man stressa upp sig?
Och mina uppdateringar blir väl inte så värst många, jag ska skärpa mig! men då jag får ont i rygg, nacke & ögonen torkar ut så är det inte så himla lätt.. men jag gör så gott jag kan :) Ja man har levt som ja jag vet inte vad, så dessa problem har jag fått tyvärr... men men det är bara att se glad ut det.
FUUULL FART! tagen för nån månad sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0